Er du fortsatt usikker på noe?
Se gjerne vår detaljerte brukerveiledning. Du kan lese den rett i nettleseren, eller laste den ned. Er du fortsatt usikker? Sjekk ofte stilte spørsmål og svar under.
Er du fortsatt usikker på noe?
Se gjerne vår detaljerte brukerveiledning. Du kan lese den rett i nettleseren, eller laste den ned. Er du fortsatt usikker? Sjekk ofte stilte spørsmål og svar under. Du kan også ta kontakt med vår forbrukerservice.
Spørsmål og svar
Her finner du svar på de mest vanlige spørsmålene vi får
ECG247 kan benyttes gjennom sikkerhetskontrollen på flyplasser og ved flyreiser. Når du setter telefonen i flymodus vil EKG registreringene lagres midlertidig på telefonen og/eller i sensoren. Når flymodus slås av vil alle EKG registreringene overføres til vår datalagring.
- Feilmelding: «Finner ingen hjerterytmesignaler»
- Sjekk at elektrodeplasteret er riktig montert over brystbenet. Skift evt. til nytt elektrodeplaster
- Feilmelding: «Lav signalkvalitet»
- Sjekk at elektrodeplasteret er riktig montert over brystbenet. Sjekk EKG signalene i ECG247 portalen. Fortsett testen ved akseptabel kvalitet. Skift evt. til nytt elektrodeplaster.
Koble sensor fra elektrodeplasteret. Slett Bluetooth-tilkoblinger til ECG247. Deretter avinstalleres ECG247 appen før telefonen slås helt av og på (restart). Sjekk at telefonen er oppdatert med siste versjon av operativsystemet (iOS/Android). Slå av evt. VPN og brannmurprogrammer. Start prosessen på nytt. Benytt en annen telefon til å oppdatere sensorprogramvare dersom tilgjengelig.
Delingskoden består alltid av 8 alfanumeriske tegn. Dersom ikke alle tegn er synlige på telefonen, må man slå av «stor skrift»-funksjonen på telefonen.
Slå av regionsperre/aktiver muligheten til å motta SMS fra andre land for ditt telefonabonnement.
Sjekk at koden er skrevet riktig. Dersom koden er riktig, men likevel gir feilmelding, må appen slettes fra telefonen og deretter installeres på nytt før du forsøker igjen. Dersom du fortsatt får feilmelding må du kontakte den som har sendt deg koden for å få en ny kode.
Testen vurderes av våre erfarne norske hjertespesialister. Rapporten blir tilgjengelig i appen når den er ferdig.
Vi gjør oppmerksom på at det kun er resultater fra ECG247 testen som blir vurdert og beskrevet. Eventuell videre utredning og behandling må skje hos egen lege.
Obs: Sensoren må ikke dyppes ned i væsker.
Elektrisk støy kan påvirke den automatiske tolkingen og medføre feilklassifisering. Alle rytmeforstyrrelser må derfor bekreftes av lege. Du kan enkelt bestille en vurdering av hjertespesialist i nettbutikken eller du kan dele opptaket med fastlegen din.
Hjerterytmesignalene har forskjellig form og størrelse hos ulike personer. Vi kan derfor ikke garantere at ECG247 systemet finner alle rytmeforstyrrelser.